Inte långt kvar

 
Gjorde mina naglar med oroväckande tjockt lager glitter. Inte kunde jag veta att det sög så jag var tvungen att såsa på med riktigt tjocka lager! Men resultatet blev helt ok om jag får säga det själv! :) Lär inte hålla till studenten men det gör inte så mycket. 
 
Har även beställt studentklänning. Tänkte först inte ha klänning men sen hittade jag en som jag faktiskt gillade så jag slog till! Nu är det inte långt kvar. Ångrar mig som faaaaan att jag inte sökte till högskolan, hade varit mycket bättre än att lalla runt utan utbildning, vem vill göra det egentligen..? Inte jag märker jag nu. Känns väldigt bortkastat om jag ska vara ärlig. 
 
 
Rich Bitch Hanna Dress från Bubbleroom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback