Sorry bröder

Jag är alldeles för dålig på att blogga! Jobbar ganska mycket (har dock sagt upp mig och jobbar sista veckan), sen är det ju skolan och lite annat som kommer emellan mig och bloggandet. Jag måste verkligen försöka blogga bättre. Inte har jag gjort en videoblogg på hur länge som helst heller! Borde göra en sminkning eller något eftersom att det var väldigt länge sen. Gjorde en faktiskt men den tog typ 6 timmar att spara i Sony Vegas och windows movie maker laggar så världen nästan rasar så det var väl ingen större idé.. Min dator är SÅ seg, jag kan inte redigera HD-videos för det hackar som satan och jag kan inte kolla på youtubeklipp i HD heller utan att datorn ska lagga så mycket att man har lust att ge den en lätt knuff så den glider ner utanför fönstret.
 
Ska försöka blogga en smula om lite intressanta saker men det är inte alltid lätt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback