Makeup academy

Har äntligen gjort en efterlängtad beställning från Makeup Academy! Lite spontant sådär men såg att de hade rea på en del produkter som jag spanat in tidigare plus att jag blev mer intresserad av att göra en beställning när jag såg att de fått in borstar oxå. Längtar sjukt mycket efter att få prova mina kära paletter som ska efterlikna Urban Decays Naked-paletter. Dom heter Undressed och Undress Me Too, så det är alltså ungefär samma färger som i Naked och Naked 2. Paletterna kostade £3 just nu så jag slog till på två stycken! Sen beställde jag diverse annat skit. Ska hålla mig borta från den sidan ett tag så jag slipper bli ledsen om jag hittar något som jag verkligen hade velat beställa, man pallar ju inte betala typ 50 spänn i frakt om man inte beställer ganska mycket saker. Beställde inte direkt röven av mig men å andra sidan var det bara vissa grejer jag verkligen kände att jag ville ha. Hoppas veeerkligen att deras stipple brush är bra och att jag gillar den, gillar jag inte själva "modellen" så behöver jag iaf inte bother att ens köpa en ny :) Längtar bara som satan efter mina paletter!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback