Life

Tycker att skolan tar död på mig just nu. Har 4 fördjupningsarbeten, 2 ska redan vara klara men har jag gjort dom? Nä, självklart inte. Vet inte vad jag håller på med eller vad jag tänker med. Min lärare säger "men det är bara 2-3 månader kvar", ja just därför kanske jag inte vill stressa sönder mig och gå in i väggen så jag typ måste hoppa av skolan innan jag är klar? Inte för att det kommer hända men ändå. Sen ska man ju skaffa jobb dessutom, lär må så piss att jag faktiskt hoppar av skolan NU och går om trean och får ännu ett år på mig. Ska jag jobba i sommar så har jag troligtvis ett jobb men det innebär tyvärr att jag måste lämna stockholm i ett par månader för att leva ett rätt osocialt liv i Norrland. A man's gotta do what a man's gotta do antar jag och man kanske inte vill vara telefonförsäljare hela livet men det kanske jag måste för det är seriöst något fel på mig och jag kan inte få jobb. Så enkelt vare med det. Får jag ett jobb måste jag ta det men har ingen större lust att flytta från Stockholm men om det är allt jag kan få så äre väl så det måste bli, inget att fundera över egentligen. Kan trösta mig med att det är fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback