Långfredag

Jag är verkligen sämst. Skulle redigera en video men har inte ens pallat, det är för att jag vet att det kommer lagga sönder totalt och jag orkar inte. Just nu är jag på landet och vi ska la vara här i ett par dagar. Det är rätt mycket snö här men väldigt fint väder så man lär ju ta en promenad senare eller en vacker dag (lär inte bli av som vanligt när en "vacker dag" är inblandat i meningen). När jag kommer hem kommer jag vara tvungen att plugga arslet av mig eftersom att jag ligger SÅÅÅ efter i skolan. Kommer säkert inte ens kunna ta studenten men men..
 
Vi kom hit runt 17.30 igår och vi åkte runt 13.00 så det tog ungefär 5 och en halv timme. Sen stannade vi väl 2 gånger, men det var väldigt kort på McDonalds och när vi kom till Ljusdal. Jag hoppas vi ska dit igen så jag kan gå till Dollar Store. Behöver köpa lite shit och dom har fett billiga saker där så det är bra att köpa förbrukningsvaror som tops, avsminkningsservetter, tvål, tandkräm osv. Farligt ställe..
 
Oturligt nog känns det som att jag blivit sjuk nu igen, eller vänta, kanske är allergisk mot katten? Inte första gången jag mår dåligt pga den lilla råttan. Men söt är han i alla fall. Får väl ligga och kolla på serier och spela spel och diverse andra lalliga saker.
 
Dragon Gate i Gävle, känns som man är i Kina brää
 
Morris den lilla råttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback