Jag kan inte skilja på

Melissa Horns låt "jag kan inte skilja på" måste vara en av de bästa jäkla låtarna jag hört.
 
 
Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Vad ska man göra om man känner sådär liksom? Lite lätt förvirrande men väldigt vanligt.
 
Läste nyss en kommentar om att Melissa Horn inte kan skriva låtar. Förlåt, men vem är den personen att komma och avgöra det? Hon skriver väl på sitt eget sätt och det hon känner. Eller vänta, har jag missat att det finns en mall för att skriva låtar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback