Gel eyeliner

 
Idag provade jag att använda maybellines gel eyeliner. Eftersom att borsten man får med inte direkt är den bästa så köpte jag en ifrån make up store i fredags och det gick hur bra som helst. Eyelinern håller dessutom skitbra och är svår att få bort så det är ett plus eftersom att mina ögon rinner ibland när det är kallt och blåser och då brukade min eyeliner alltid smeta ut sig som bara den.
 
Förut brukade jag bara använda H&M's flytande eyeliner och den är bra, dock smetar den ut sig och det passar inte mig. Sen började jag använda "super liner perfect slim" från l'oreal och den är oxå riktigt bra och grymt lätt att använda. Vill jag att eyelinern ska hålla väldigt bra så brukar jag ta isadoras vattenfasta flytande eyeliner och lägga ovanpå min vanliga eyeliner, då håller det länge och det är smart att ha när man ska gå ut festa en aning för man vet ju aldrig vad som händer och man vill ju att sminket ska hålla liksom!
 
Kommer nog börja använda gel eyeliner lite oftare nu för den var verkligen hur grym som helst. funderar dock på en cake eyeliner ifrån make up store, har hört att dom ska vara bra! Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback