Fanns andra normala bilder men jag tog dessa

Driver brä
 
 
 
Har gjort en trevlig sminkning som ni ser. Ska redigera den videon så fort jag pallar, hehe. Kanske ikväll men antar att vi får se vad jag pallar. Sitter och lyssnar lite på Ben Howard och är rättså astrött. Ganska så astrött på typ allt om man säger så.
 
Måste verkligen till Sephora snart och köpa en riktigt bra foundationborste för jag har hört att dom är bra där men vi får la se vad som finns. Sen måste jag faktiskt ha en blending brush och sen kan man ju aldrig säga nej till allt som kommer i min lilla väg men jag ska inte överdriva. Behöver köpa nya jeans oxå! Suktar som fan efter en Naked eller Naked 2 palett från Urban Decay men dom är så schvajnigt dyra, fast det är nog värt det så in i helvete. Men måste kanske käka lite så adiooos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback