Borstar

Måste verkligen köpa en foundationborste. Jag vill beställa från e.l.f för dom har massor av borstar + att dom väldigt bra priser och man kan få mycket för pengarna. Men samtidigt vill jag typ köpa nån borste från make up store eller MAC men dom är rätt dyra. MAC's stipple brushes ligger på runt 300-500 kr eller nånstans där i krokarna beroende på vilken storlek och make up stores stipple brush ligger på 255 kr. Lite mer rimligt pris enligt mig men fortfarande dyrt för en borste. Den på e.l.f kostar omkring 40-50 kr, ganska så väldigt mycket billigare och jag har hört riktigt bra saker om deras stipple brushes. Måste köpa en blending brush oxå och lite annat shit och på e.l.f kan man ju få mycket för pengarna. Det är inte lätt alltså men det kanske får bli e.l.f ändå, bara det att jag inte pallar vänta på borstjävlarna, vill köpa dom och ha dom direkt. Tålamodet räcker tyvärr inte så långt ;) kanske får offra mig för plånbokens skull, huehue.
 
Såg nyss att makeup academy oxå har massa billiga borstar?! Beslutsångesten som uppstår. Å andra sidan vill jag dra och shoppa och inte sitta och beställa saker för det är aptråkigt (tills man får sina grejer, hehe).
 
Var förresten inne på Sephora här om dagen och jag kan säga redan nu att jag inte fattar hypen? Det fanns inget speciellt. Jag kanske blev aningens exalterad över att dom hade benefit och make up forever men det va inte så överdrivet speciellt och dom hade knappt några nice borstar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback