Stopp

Har inte varit såhär arg på länge. Kommer kasta eller slå sönder något vilken sekund som helst. När jag är såhär arg kan jag inte kontrollera min ilska, skulle kunna slå sönder vad som helst, inte någon annan såklart, men skulle bara vilja riva hela mitt rum och slå sönder allt jag ser, sen om jag blir skadad bryr jag mig inte om. Fyfan. Vissa saker orkar jag inte med längre, vissa saker tror jag att jag kan hantera eller lösa, vissa saker tror jag att jag ska klara av, men sanningen verkar vara att allt bara blir värre och svårare. Varenda jävla dag blir jag provocerad till vansinne och jag pallar inte mer. Måste göra mig av med detta för det funkar inte. Det är stopp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback