Review - MUA blush och bronzer

 
 
Mina två favoriter från Makeup Academy. Rougen är skitbra och ger en väldigt fin och naturlig färg, inget som är för mycket utan man kan använda den till allt. Bronzern är sååå fin! Den ger en väldigt fin färg och man kan bygga upp den hur man vill. Båda två går att sudda ut väldigt fint också och man kan få det att se väldigt naturligt ut. Bronzern går att använda till att bara få färg i ansiktet eller göra en snygg contouring med.
 
Dessa två använder jag nästan hela tiden, de finns med i min dagliga smink-rutin. Tar de slut måste jag köpa nya direkt! Kan knappt ens förklara hur bra de är men de är grymma! :) Inget fel heller att de endast kostar £2.50 på muastore.co.uk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback