Svårt att hitta väska!

Tycker att det är SÅ svårt att hitta snygga väskor. Jag har inte köpt en ny väska på hur länge som helst och jag behöver verkligen en men dom enda som är snygga är ju bara svindyra väskor från typ Miachael Kors som jag nog aldrig i mitt liv skulle lägga pengar på. Vill ju helst hitta en väska i butik eftersom att jag då kan prova den och så men det blir nog så att jag måste kolla runt på internet, dessutom köper jag väl inte en ny väska på flera månader till bara för att jag inte kommer hitta någon. Får helt enkelt gå runt med min gamla, fula och slitna väska. Finns inte så mycket att göra.
 


Tycker att den här är snygg men det som är så synd är att den ser otroligt B ut när man ser den i verkligheten. Kanske blir så att man får köpa den ändå.. 

Kommentarer
ebba säger:

hoppas du haft en bra torsdag :)

va gärna med i veckans blogg :)

2013-01-10 | 22:33:36
Bloggadress: http://ebbalinneaa.blogg.se
Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

Snygg väska! :)

2013-01-12 | 13:59:49
Bloggadress: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback