Naked VS Undressed

Urban Decay - Naked palette
Beautybay.com - ca 376 kr
 
 
Makeup Academy - Undressed palette
Muastore.co.uk - £4 = ca 42 kr
 
Älskar verkligen paletten från Urban Decay. Har sett att den är sjukt bra dessutom. Undressed paletten från Makeup Academy är ungefär samma sak, det är meningen att den ska efterlikna Naked paletten och ha liknande färger. Jag har nästan bara hört och läst bra grejer om Makeup Academy och dom ska tydligen ha skitbra produkter och det bästa är att mycket kostar runt £1 alltså ca 11 kr. Inte alls dyrt och alla produkter på sidan har mycket bra reviews från kunder.

Ta en titt på Makeup Academys hemsida, dom har massa bra grejer och får hela tiden in nya saker! Jag måste nog se till att köpa Naked paletten en vacker dag. Finns en som heter Naked 2 också som är minst lika fin så jag vet inte riktigt vilken av dom jag vill ha, vill ha båda men det är ganska dyrt. Hur som helst finns båda på beautybay! Annars kan man ju säkert kolla om man hittar billigare på till exempel ebay.

Kommentarer
ebba säger:

sV : tack så mycket :)

2013-01-11 | 11:56:27
Bloggadress: http://ebbalinneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback