Mitt 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick ut på krogen kanske eftersom att jag fyllde 18 det här året :)
 
Hur har ditt 2012 varit? Det har varit helt okej, det har funnits perioder då allt varit roligt och bra och perioder då saker varit mindre roliga och man varit skoltrött och så.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Äsch, allt blir som det blir. Att det är ett nytt år kommer inte att förändra något alls!
 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Det vet jag inte! Finns nog inget speciellt datum som jag kommer att komma ihåg tror jag.

 

Vad är din största framgång 2012? Att jag lärt känna mig själv bättre och på så vis gjort personliga framsteg tror jag :)

 

Bästa köpet? Oj, vad svårt.. Kan nog vara min mobil faktiskt, asnöjd med den :)

 

Vad spenderade du mest pengar på? Skulle kunna tro att det är kläder och smink, hehe.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, en del saker. Vänner och händelser osv :)

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangnam style till exempel.

 

Vem har du umgåts med mest? Sandra med största sannolikhet

 

Bästa minnet från 2012? Sommarkryssningen och lite partaj

 

Hur många kysste du? Det håller jag inte koll på faktiskt

 

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja, det skulle man nog kunna säga

 

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Kärleken ;) huehue

 

Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat och tränat

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Degat, lallat och slösurfat

 

Favoritprogram på tv? Kollar faktiskt inte så mycket på TV men när det är gladiatorerna och fångarna på fortet så brukar jag alltid kolla!

 

Största musikaliska upptäckten? Bon Iver, Ben Howard och Melissa Horn! Me love, me love, me love

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick inget speciellt sådär men jag fick en plånbok av min vän Sandra som jag är väldigt glad över då jag använder den mycket och man även kan använda den som en liten väska. Smidig och praktisk :)

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Partajade en aning!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Som sagt så är ju saker som dom är, tänker nog inte sitta i efterhand och fundera över saker som hade kunnat vara bättre när det inte finns så mycket jag kan eller har kunnat göra åt det :)

 

Vad fick dig att må bra? Vänner, kärlek, massa film och såklart musik.

 

Vem saknade du? Min bror

 

De bästa nya människorna du träffade? Västeråsare heheheh

 

Det bästa du har åstadkommit i år? Vet inte om man kan kalla det "åstadkommit" men jag är glad att jag klippte mig så det får nog bli det bästa ;)

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Vill säga tack till mig själv för att jag är så bäst ;) nej men jag vet inte, haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback