Isadora foundation powder review

 
Jag tycker att denna mineralfoundation är mycket lätt och skön att ha. Det känns inte som att man har något smink alls och ger ett fint resultat. Vill man ha ett mer täckande resultat lär man ta en kompakt borste att applicera pudret med, själv använder jag en vanlig puderborste för att få det lätta resultatet jag vill ha. Burken är rätt stor och räcker ett bra tag så det är verkligen värt priset! Jag gillar när det går fort att sminka sig och det är faktiskt lätt att applicera detta så jag är väldigt nöjd med denna produkt. Har hört att vissa inte gillar denna och att vissa verkligen älskar den så det varierar nog mycket från person till person vad som passar en precis som med allt annat smink. 

Jag är nöjd i alla fall och kommer att fortsätta använda den :) Produkten finns nog i de flesta butiker där det finns smink, jag köpte min på Ica Maxi för 155 kr. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback