Gårdagen

Anledningen till att det inte blev något bloggande igår var för att jag först var på Boda Borg, det var verkligen jättekul där! Sen när jag kom hem var jag väldigt trött efter allt ansträngande och halvsovande i bilen så jag degade framför gladiatorerna och tog det lugnt. Sen så drog jag och Sandra en spontanutgång, det var kul att dansa lite men inte så värst värt. Vi var på Laroy och det kostade 170 kr allt som allt att komma in och dom har bara ett dansgolv och klubben var en aning liten och musiken var inte överdrivet bra så det sög en aning faktiskt. Stureplan är inte glamoröst som det verkar ;) Jag går hellre till Nype som jag är rätt trött på eftersom att jag varit där så många gånger men där har dom i alla fall tre dansgolv och det är alltid ett jäkla drag där! Men kul att dansa som sagt. Sen åt vi mat på Max och det var gott som satan, sen va det ju den där hemska nattbussresan hem som tar hur lång tid som helst så att man nästan somnar.
 
 
 
Bilder från instagram. Ser nu att bruden där i mitten är jävligt krallig (?). Hahaha. 

Kommentarer
Sandra säger:

hahaha största krallet ju

2013-01-08 | 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback