Bilder med lång slutartid

Har en uppgift i skolan som heter "ljus i mörker" så jag kände mig rätt taggad att göra den idag och körde på. Var lite orolig över denna uppgift innan för jag hade inga idéer men idag kom jag på lite grejer. Hoppas jag får ihop 5-6 bilder men jag snöade in på "fladderfladder" med ljus och feeeetaste längsta slutartiden så det känns som att bilderna kommer vara lite enformiga. Svårt att sålla ut de man gillar bäst som jag ska redovisa men jag får bestämma det sen. Lägger ut några här :) Det var första gången jag tog såna här bilder så det var ju lite intressant!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
La upp hur många som helst men alla bilder var så badass att jag var tvungenn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback