Ändringar

 
 
Har lite smink i glas ovanpå byrån och det är det som jag vill ska vara mest tillgängligt. Så som concealer, eyeliner, ögonbrynspenna, puder, mascara och borstar. Ja, lite sånt. Sen har jag smink som jag använder mer sällan i lådan eller sånt som jag inte behöver ha så tillgängligt. Jag satte in en ny sån där uppdelad låda så att jag skulle få plats med allt. Börjar bli lite mycket!
 
Tyvärr glömde jag att ta bild på hur det såg ut innan men då hade jag ingen hylla ovanför byrån så allt fick stå och samsas. Den lilla byrån stod längre till vänster och bredvid den hade jag en tavelram. Så det blev rätt trångt och stökigt där och jag är mycket nöjd med hur det ser ut nu! :)

Kommentarer
Sandra säger:

jag kan spana lite unn! hahah

Svar: Ja men det kunde ju inte jag säga något om över huvud taget så att säga
Line

2013-01-08 | 19:19:52
Michis säger:

Fint! :)

Svar: Tack :)
Line

2013-01-09 | 16:15:10
Bloggadress: http://michiskaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback