Tatuering

Jag vill verkligen tatuera mig. Helst på ryggen eller i nacken, bara det går att dölja ganska bra. Jag vill ha någon text som betyder något och som är unik, något som inte så många har och jag har kommit på vissa texter jag skulle vara intresserad av med funderar fortfarande på om de är värda att tatuera in bara för det men vi får väl se! En annan tatuering jag skulle vilja göra är ett lejon, huvudet dåra. Alltid när man läser om personlighetstyper finns det en typ som ibland kallas för lejonet, vill bestämma, vara störst, bäst och vackrast och allt sånt och det är verkligen SÅ jag. Dessutom är mitt stjärntecken lejon så jag är fan ett lejon. Antingen vill jag ha tatueringen på ena skuldran eller så går jag all in och gör en feeet tatuering över hela övre ryggen typ, mellan skuldrorna ungefär. Skulle vara asballt men detta kommer nog knappast hända på ett jävla bra tag så jag har ju gott om tid att fundera men lejonet är verkligen JAG.
 
 
La upp denna bild på instagram för ett par dagar sen, sjukt fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback