Onsdag

Jag vill inte whina på bloggen men skolan är förjävlig och mitt liv suger just nu. Jag har sån konstant ångest hela tiden att jag inte ens kan sova på nätterna och det gör att jag blir ännu mer trött och klarar av skolan ännu mindre. Sen är det massa saker i mitt liv som inte riktigt går ihop just nu och jag vet faktiskt inte om jag orkar hålla ihop allt när jag mår såhär dåligt. Ingen verkar riktigt förstå hur dåligt jag verkligen mår för det kanske inte riktigt märks men det känns som jag är mitt i mörka vintern och allt är svart. Jag skolkar i stort sätt varje dag, någon lektion eller en hel dag för att jag inte pallar, jag har fått CSN-varning och skärpte mig ett tag, sen började det om igen. Åt skogen :')
 
Har fixat min Makeup Academy haul-video så den kommer upp senare. Gör alltid en video men sen tar det 7 år att redigera och ladda upp. Behövde inte redigera denna så mycket dock, orkade inte heller dessutom. Adió.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback